×

Istorija

1991

UAB „Naujasis Nevėžis“ veiklos pradžia

Istorija

1993

Sausų pusryčių ir užkandžių gamybos pradžia

Pirmosios technologinės linijos įsigijimas. Bendrovės specialistai, susipažinę su grūdinių produktų gamybos organizavimu, technologijomis, įrengimais, paruošė grūdinių produktų gamybos programą. Išnagrinėjus JAV, Kanados, Vokietijos, Čekijos ir kitų šalių patirtį, atlikus konsultacijas su Vokietijos grūdų pramonės instituto specialistais ir JAV universiteto mokslininkais, pasirinktas optimalus grūdinių produktų gamybos, įrangos, technologijos variantas Lietuvos sąlygomis.

Istorija

1995

Pirmųjų produktų atsiradimas

Saldūs žiedeliai, bulviniai traškučiai su grietine ir krapais, kukurūzų lazdelės – tai pirmieji įmonės produktai.

Kai kuriuos iš jų, parduotuvių lentynose galime rasti ir šiomis dienomis.

1995 metais įmonėje veikė viena gamybos linija, dirbo dvi pamainos per savaitę.

Istorija

1996

Prekės ženklo atsiradimas

Lyginant pirmąjį ir paskutinį Oho! logotipo variantą beveik neįmanoma atpažinti, kad tai tas pats prekių ženklas.

Pirmasis UAB „Naujasis Nevėžis“ logotipas atspindėjo įmonės pavadinimą, neturėjo sąsajų su įmonės produkcija.
Laikui bėgant, logotipas keitėsi aštuonis kartus.

Istorija

1997

Įmonės pajamos viršijo pirmąjį milijoną

Įmonė išplėtė asortimentą, į jį įtraukdama prieskoninius kukurūzų traškučius.

1997 metais „Naujojo Nevėžio” pajamos pasiekė pirmąjį milijoną, skaičiuojant eurais.

Istorija

1998

Antrosios technologinės linijos atsiradimas

Plečiantis, įmonei paaiškėjo, kad trūksta gamybinių pajėgumų.

1998 metais atlikta investicija į antrąją technologinę liniją.

Istorija

1999

Pirmasis Oho! produktų eksportas

Pirmasis Oho! produktų eksportas įvyko 1999 metų pabaigoje, į vieną iš Baltijos šalių – Estiją.

Vėliau ėjo Latvijos rinka. Eksporto šalių sąrašas plėtėsi, o apie „Naująjį Nevėžį” ir Oho! sužinojo vis daugiau potencialių partnerių.

Istorija

2003

Pirmoji tarptautinė paroda

UAB „Naujasis Nevėžis“ 2003 metais, pirmą kartą dalyvavo vienoje didžiausių maisto parodų „ANUGA”, po kurios atsirado ir trečioji gamybinė linija.

Istorija

2004

ISO sertifikavimas

Didėjant gamybos ir pardavimų apimtims, vis svarbiau tapo sistemingai valdyti įmonę.

2004 metais atlikas auditas, po kurio „Naujasis Nevėžis” įgijo ISO sertifikatą.

Tais pačiais metais gautas ir vienas pirmųjų apdovanojimų sidabro medalį „Metų gaminys“ laimėjo sūrūs grietinės ir svogūnų skonio kviečiukai.

Istorija

2006

SIAL nominacija „Metų naujiena“

Antroji tarptautinė paroda – „SIAL”, vykusi Paryžiuje.

Iš jos, įmonės darbuotojai, grįžo su pirmuoju tarptautiniu apdovanojimu: Oho! produktas „Happy rings” pripažintas „Metų naujiena”.

Istorija

2009

Įdiegtas BRC standartas

Plečiant eksporto kryptis, neatsiejama dalimi tapo patikimo tiekėjo įvaizdis.

2009 metais įmonė įdiegė BRC standartą.

Istorija

2010

Darbuotojų skaičius perkopia 150

Dar vienas žingsnelis į priekį – įsigyta ketvirtoji gamybinė linija.

Istorija

2011

Investicijos į naujas matricas, pakavimo galimybių didinimas

Laikui bėgant įmonė suprato, kad norint patraukti vartotojų dėmesį – privalu išsiskirti. 2011 metais įsigyta viena įdomiausių matricų – raidelių forma.

Tais pačiais metais įmonė praplėte ir pakuočių asortimentą – klientams pristatytos galimybės pakuoti į dėžutes.

Istorija

2013

Eksporto šalių sąrašas perkopia 20

Pradėta dirbti ne tik su Europos klientais – eksportas prasiplėtė į JAV ir Afriką.

Istorija

2016-2017

Batonėlių kategorijos atsiradimas

Įmonės asortimentas praplėstas  nauja kategorija – batonėliais.

Sukurtos keturios linijos – miusli, su uogomis, pusryčių ir baltymų batonėliai.

Istorija

2019

Spalvotų sausų pusryčių atsiradimas, naujų linijų plėtra

Asortimentą papildė vienas unikaliausių ir žaismingiausių produktų – „Fruity froops“, kurio spalvos išgaunamos iš vaisių ir daržovių koncentratų.

Tais pačiais metais produktas laimėjo tyrimų agentūros „Nielsen” sėkmingiausio kategorijos produkto apdovanojimą.

Istorija

2020

Augalinio pagrindo produktų atsiradimas.

Atsirado viena inovatyviausių produktų linijų – lęšių traškučių.

Augalinio pagrindo produktai greitai išpopuliarėjo ne tik vietinėje, bet ir ųžsienio rinkose Juos ypač vertina klientai Anglijoje, Skandinavijoje, Izraelyje.

Istorija

2021

30 metų jubiliejus!

Tyrimų agentūros „Nielsen” duomenimis, jau kelerius metus iš eilės prekės ženklas Oho! yra  sausų pusryčių kategorijos lyderis, užimantis didžiausią rinkos dalį.

2021 metais įmonė pasiekė rekordinę apyvartą, kuri siekė 18,6 mln. eurų.

Istorija

2023

Įmonės plėtra

Įmonė didina savo pajėgumus :7000 kv.m patalpas išplės daugiau nei 1 000 kv. m, o pagaminamos produkcijos kiekį net iki 30%.

Sertifikavimas

Tikime, jog investicija į kokybę atsiperka, o turimi maisto saugos ir kokybės standartai tik patvirtina, jog esame patikimas gamintojas ir partneris.
UAB „Naujasis Nevėžis“ šiuo metu turi: FAIRTRADE, HALAL, ISO 9001, ISO 14001, BRCGS, RA sertifikatus.


Apdovanojimai

2023

Lietuvos pramoninkų konfederacijos apdovanojimas
„Metų eksportuotojas 2022“

2023

Oho! žirnių traškučiai laimėjo „Sukurta Kauno rajone 2022″ apdovanojimą.

2022

Oho! žirnių traškučiai pateko tarp nominantų laimėti SIAL inovacijos apdovanojimą.

2022

Lietuvos pramoninkų konfederacijos apdovanojimas
„Metų eksportuotojas 2021“.

2022

Verslo žinių  „Lietuvos verslo lyderių 500“ laureato apdovanojimas.

2022

„A‘Design Award” bronzos medalio apdovanojimas lęšių traškučių dizainams.

2021

Tyrimų agentūros Nielsen IQ sėkmingiausios kategorijos naujovės apdovanojimas Oho! sausiems pusryčiams „Cookie rings”.

2021

LPK aukso medalis „Lietuvos metų gaminys“ Oho! chalapos paprikų ir žaliųjų citrinų skonio lęšių traškučiams.

2020

Oho! lęšių traškučiai pateko tarp nominantų laimėti SIAL inovacijos apdovanojimą.

2019

Tyrimų agentūros „Nielsen IQ”  sėkmingiausios kategorijos naujovės apdovanojimas Oho! sausiems pusryčiams „Fruity froops”.

Gamybos technologijos
paslaptis

UAB „Naujasis Nevėžis“ gali pagaminti apie 1000 tonų produkcijos per mėnesį, o šiuo metu įmonė skaičiuoja net apie 500 skirtingų produktų receptūrų.

Oho! sausi pusryčiai mėgstami vaikų dėl žaismingų formų, traškios tekstūros ir skirtingų skonių. Dauguma produktų papildyti skaidulomis, vitaminais, pagardinti įvairiais įdarais.

Oho! užkandžių linijos technologija išskirtinė – jie gaminami iš kukurūzų, bulvių miltų, lęšių, žirnių naudojant ekstruziją itin aukštoje temperatūroje ir apipurškiant, bet nekepant produktų aliejuje.

Produkcija